SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.WAVECARD.PL
§1
PREAMBUŁA
Poufność danych i ochrona prywatności naszych Klientów stanowią dla nas kwestie priorytetowe. Dlatego też, w trosce o bezpieczeństwo Państwa danych oraz respektując obowiązujące przepisy prawa, niniejszym przedstawiamy naszą Polityką Prywatności.
Polityka prywatności wskazuje kto jest administratorem Państwa danych osobowych, w jakim celu, zakresie i przez jaki okres będą one przetwarzane. Ponadto zawiera informacje o tym komu i na jakich zasadach możemy udostępnić dane, a także jakie mają Państwo uprawnienia w związku z ich przetwarzaniem.
Ilekroć Polityka odnosi się do danych osobowych, dotyczy to danych podanych nam przez Państwo, np. imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu.
Dane osobowe, które Państwo podają traktowane są jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
Do ochrony danych stosowane są odpowiednie najnowocześniejsze techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, mające zapewnić poufność, ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Państwa danych.
§2
DEFINICJE
- Konto Klienta – bezpłatna Usługa Elektroniczna udostępniana Kupującemu przez Sprzedawcę, w celu korzystania z wszelkich funkcjonalności Sklepu internetowego. Konto Klienta jest miejscem dostępu do danych Kupującego, wprowadzonych przez niego za pośrednictwem Serwisu oraz informacji o Zamówieniach, w tym transakcjach zawartych pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Konto Klienta powstaje z chwilą dokonania przez Klienta prawidłowej Rejestracji w Serwisie;
- Polityka Prywatności – niniejsza Polityka prywatności;
- Regulamin – regulamin sklepu internetowego, dostępny pod adresem strony internetowej: https://wavecard.pl/regulamin-sklepu/;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem: https://wavecard.pl/;
- Sklep internetowy – dostępna w Serwisie platforma sprzedażowa Produktów;
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis, w tym korzystająca z funkcjonalności Konta Klienta lub składająca zamówienie, a także osoba kontaktująca się z Administratorem w związku z chęcią skorzystania z funkcjonalności Serwisu.
§3
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Administratorem danych osobowych jest Remigiusz Montwiłł prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wave Print Solution Remigiusz Montwiłł z siedzibą pod adresem ul. Radosna 1b/2, 81-578 Gdynia, NIP: 5791463229, REGON: 191427233.
- W przypadku gdy Użytkownik:
- będzie chciał skorzystać z wszystkich funkcjonalności Serwisu, w tym Konta Klienta,
- będzie chciał złożyć zamówienie w Sklepie internetowym,
- będzie chciał złożyć reklamację lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
podanie danych osobowych będzie dobrowolne, ale niezbędne do:
-
- rejestracji Konta Klienta i korzystania z niego,
- zawarcia umowy sprzedaży oraz innych umów wskazanych w Regulaminie,
- realizacji zamówień,
- obsługi reklamacji,
- odstąpienia od umowy oraz zwrotu środków w związku z odstąpieniem,
- otrzymania odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu kontaktowym, wiadomości e-mail lub zadane w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dane te są w szczególności potrzebne do identyfikacji Użytkownika.
Wyjaśniamy, że jeżeli Użytkownik nie udostępni nam danych osobowych, w zależności od okoliczności, powinien liczyć się z tym, że nie będzie mógł między innymi:
-
- dokonać rejestracji Konta Klienta i korzystać z funkcjonalności tegoż konta,
- złożyć zamówienia,
- otrzymać zwrotu środków w związku z odstąpieniem od umowy,
- odstąpić,
- skutecznie złożyć reklamacji,
- otrzymać odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu kontaktowym, wiadomości e-mail lub zadane w trakcie rozmowy telefonicznej.
§4
CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
W zależności od sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z naszych usług, będziemy przetwarzać jego dane osobowe w następujących celach:
- rejestracja Konta Klienta, tj. w szczególności w celu zidentyfikowania osoby dokonującej rejestracji Konta Klienta, będziemy przetwarzać dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko, nazwa firmy, NIP) lub dane kontaktowe (np. adres e-mail).
- realizacja zamówień lub świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym rozpatrywanie reklamacji, między innymi w celu:
- udzielania odpowiedzi o dostępności produktów lub usług, zadanych przy użyciu formularza kontaktowego, poczty e-mail lub w trakcie połączenia telefonicznego,
- przygotowywania ofert i prowadzenia korespondencji zmierzającej do zawarcia umów, w tym również korespondencji z wykorzystaniem poczty e-mail,
- informowania o zamówieniu,
- kontaktu w związku z realizacją zamówienia,
- sporządzania dokumentacji związanej z zamówieniem,
- wystawiania i dostarczania dowodów zakupu,
- realizacji zamówień, w tym przekazywania zakupionych produktów przewoźnikowi,
- informowania o zmianach w Regulaminie,
- zarządzania płatnościami za zamówienia,
- rozpatrywania reklamacji lub realizacji zwrotu środków w związku z odstąpieniem od umowy.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w powyższym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
W powyższych celach, będziemy przetwarzać dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko, nazwa firmy, numer rachunku bankowego), kontaktowe (np. adres e-mail, adres, numer telefonu), informacje finansowe i transakcyjne (np. dane dotyczące płatności, informacje dotyczące zakupów, zamówień).
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych powyższym w zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f RODO;
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w powyższym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
W powyższym celu będziemy przetwarzać dane identyfikacyjne (np. imię, nazwisko) lub dane kontaktowe (np. adres e-mail, adres, numer telefonu).
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w powyższym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. a lub f RODO.
§5
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Przechowujemy dane osobowe przez czas wykonywania umów na zasadach Regulaminu, a po ich wykonaniu, do upływu terminów przedawnienia roszczeń, chyba że z obowiązujących przepisów wynika obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
- Dane osobowe, zawarte w wystawionych przez nas fakturach, przechowujemy przez okres wskazany we właściwych przepisach podatkowych i rachunkowych.
- Dane osobowe zawarte w plikach cookies, przechowujemy przez czas odpowiadający cyklowi życia tychże plików lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes, będziemy przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celu realizacji tego interesu, do momentu jego ustania albo zgłoszenia przez Użytkownika sprzeciwu, w sytuacji, gdy interesy Użytkownika lub jego podstawowe prawa i wolności mają nadrzędny charakter w stosunku do naszego interesu.
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, będziemy przetwarzać jego dane osobowe do momentu cofnięcia zgody przez Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych.
§6
UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOM TRZECIM
- Baza danych i jej zawartość pozostaje w naszym przedsiębiorstwie. Odbiorcami danych Użytkownika są lub mogą być w szczególności:
- nasi pracownicy,
- podmioty z nami współpracujące,
- podmioty świadczące usługi hostingowe,
- podmioty świadczące księgowe,
- podmioty świadczące audytowe,
- podmioty świadczące teleinformatyczne,
- podmioty realizujące przesyłkę zamówień,
- podmioty świadczące zapewniające bieżącą obsługę prawną.
- Dane mogą być również przekazywane Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych, Urzędom Skarbowym, innym organom administracji publicznej lub instytucjom państwowym, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
§7
PRAWA UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik może w każdej chwili skorzystać z następujących uprawnień:
- Prawo do sprostowania – polegające na możliwości zgłoszenia do nas żądania poprawienia danych lub uzupełnienia danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne z przyczyn wynikających np. z błędu przy zbieraniu lub przetwarzaniu danych;
- Prawo do usunięcia danych – polegające na możliwości złożenia do nas wniosku o usunięcie danych, w sytuacji gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
- został wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych i – w przypadku sprzeciwu na mocy art. 21 ust. 1 RODO – nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
- została cofnięta zgoda, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
- Prawo do ograniczenia przetwarzania – polegające na możliwości złożenia do nas wniosku o ograniczenie przetwarzania danych do przewidzianych przepisami RODO przypadków (podstaw), w sytuacji gdy:
- Użytkownik kwestionuje prawidłowość przetwarzanych danych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a Użytkownik będzie się sprzeciwiać usunięciu danych,
- nie potrzebujemy już danych Użytkownika na potrzeby realizacji naszych celów, a Użytkownik potrzebuje ich w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- Użytkownik wniósł sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania, ale zachodzi potrzeba stwierdzenia, czy zachodzą po naszej stronie prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania, nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika;
- Prawo dostępu do danych – polegające na możliwości uzyskania od nas informacji o tym jakie dane Użytkownika, w jaki sposób i w jakim celu przetwarzamy;
- Prawo do przeniesienia danych – polegające na:
- możliwości przeniesienia przez nas danych bezpośrednio do innego administratora,
- możliwości otrzymania od nas kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego, w taki sposób, aby Użytkownik mógł samodzielnie przenieść dane do innego administratora,
jeżeli podstawą przetwarzania danych jest zgoda Użytkownika lub wykonanie umowy, a przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
- Jeżeli Użytkownik udzielił nam zgody do przetwarzania swoich danych do dowolnego celu, ma również prawo do wycofania w każdej chwili tej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
- Jeżeli przetwarzanie danych opiera się na naszym uzasadnionym interesie, Użytkownik posiada również prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, przy czym w razie sprzeciwu na mocy art. 21 ust. 1 RODO (wobec przetwarzania do celów innych niż cele marketingowe) mogą zachodzić po naszej stronie prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania, nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika.
- Użytkownik posiada również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli w jego ocenie przetwarzanie jego danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.
§8
PLIKI COOKIES
- Korzystamy z technologii plików cookies. Cookies są to pakiety informacji zapisywane na urządzeniu Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, zwykle zawierające informacje zgodne z przeznaczeniem danego pliku, za pomocą których Użytkownik korzysta z Serwisu.
- Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies:
- sesyjne, które usuwane są trwale wraz z zakończeniem sesji przeglądarki Użytkownika,
- trwałe, które pozostają po zakończeniu sesji przeglądarki na urządzeniu Użytkownika, aż do ich skasowania.
- Na podstawie plików cookies, zarówno sesyjnych, jak i trwałych, nie jest możliwe ustalenie tożsamości Użytkownika.
- Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące cookies w dowolnej chwili, określając warunki ich przechowywania, przez ustawienia przeglądarki internetowej lub przez konfigurację usługi, zgodnie z instrukcją producenta, lecz może to spowodować niedostępność części lub całości funkcji Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej z jakiej Użytkownik korzysta).
- Wykorzystujemy pliki cookies między innymi w celu uwierzytelniania Użytkownika na stronie Serwisu, utrzymywania sesji, dostosowania zawartości stron do preferencji Użytkownika oraz tworzenia statystyk (anonimowych) pozwalających na optymalizowanie użyteczności Serwisu, za pośrednictwem narzędzi analitycznych, analiz i badań oglądalności, a także świadczenia usług reklamowych.
- Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych przez Użytkownika do witryny za pośrednictwem danego formularza.
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
- Zastrzegamy, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w domenie opena.pl, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z Serwisu.
§9
KONTAKT
Wszelkie zgłoszenia lub żądania dotyczące danych osobowych można zgłaszać do Administratora:
- wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@wavecard.pl;
- wysyłając wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego pod adresem: https://wavecard.pl/kontakt/.
§10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Przeglądanie lub korzystanie z funkcjonalności Serwisu, jest równoznaczne z akceptacją niniejszej Polityki Prywatności.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmian postanowień Polityki Prywatności w każdym czasie, bez konieczności informowania o tym Użytkownika.