Zasady zwrotu towaru
Chęć odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy zgłosić telefonicznie pod numerem 798 177 770 lub mailowo na adres kontakt@wavecard.pl.
Zwrot kosztów dostawy
– Jeśli zwrot wynika z wady produktu lub błędu po stronie Sprzedawcy, zwracany jest koszt dostawy.
– W przypadku błędnego zakupu (np. pomyłka Kupującego), koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
Zwrot towaru przez Kupującego
Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia chęci zwrotu towaru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Warunki przyjęcia zwrotu
Przyjmujemy zwrot towaru wyłącznie, jeśli spełnia poniższe warunki:
– Towar jest kompletny.
– Nie nosi śladów użytkowania.
– Nie jest uszkodzony.
– Jest zapakowany w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
– Należy go poprawnie zapakować, a opakowanie nie może być oklejone taśmami z nadrukami.
– Towar jest w stanie umożliwiającym jego dalszą sprzedaż (tzw. stanie handlowym).
Konsekwencje niespełnienia warunków zwrotu
W przypadku niespełnienia powyższych warunków zastrzegamy sobie prawo do:
– naliczenia rekompensaty adekwatnej do poniesionej szkody,
– obciążenia Kupującego kosztami przywrócenia produktu do stanu handlowego (np. uzupełnienie braków, wymiana opakowania),
– odmowy przyjęcia zwrotu i odesłania towaru na koszt Kupującego, uznając umowę sprzedaży za obowiązującą.
Faktura korygująca i zwrot środków
Korekta faktury oraz zwrot środków następują po pozytywnej weryfikacji zwróconego produktu. Jeśli zwrot nie wynika z wady towaru lub błędu Sprzedawcy, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt dostawy, który został już wykorzystany.